FAQ/hjælp


Her kan du finde svar på ofte stillede spørgsmål.

Anvender du Windows og oplever problemer på HOT.dk, er det en god ide at besøge Windows Update og hente de nyeste opdateringer.

Finder du ikke svaret her, kan du kontakte Kundeservice.

Tekniske krav

HOT.dk fungerer på computere med en opdateret browser der understøtter xhtml. Fx. Microsoft Internet Explorer, Firefox, Google Chrome, Safari eller Opera. HOT.dk fungerer også på nyere smartphones og tablets, fx. iPhone, iPad og Android.


Profil

Hvordan sletter jeg min profil?
Når du er logget ind, kan du slette din profil på denne side
Jeg har glemt brugernavn/adgangskode. Hvad kan jeg gøre?
Du kan bestille en ny adgangskode på denne side. Du får en e-mail, hvor der også står dit brugernavn.
Hvor retter jeg alder, e-mailadresse, adgangskode eller brugernavn?
Det kan du på denne side.
Hvorfor er min profil blevet slettet eller deaktiveret?
Når din profil bliver slettet eller deaktiveret, modtager du en e-mail med årsagen.
Hvordan indsætter/sletter jeg billeder i min profil?
Her kan du du indsætte/slette dine billeder.
Hvordan får jeg Billedgaranti?
Sørg for at der er et vellignende profilbillede i din profil. Kontakt derefter en person fra kundeservice via HotMessenger med webcam. Kundeservice vil så vurdere om profilbilledet er vellignende.


HotShop

Hvor kan jeg se/slette mit abonnement?
Det kan du på denne side.
Hvordan foretages et køb?
Klik på "Min profil" i topmenuen for at købe Guldprofil eller credits.
Der vælger du først det produkt eller abonnement du ønsker at købe. Derefter vælger du betalingsform (kort, bankoverførsel eller mobil).
Klik på Start i topmenuen hvis du ønsker at rette eller fortryde din bestilling før den er sendt.
Hvornår får jeg den VIP-profil jeg har bestilt/betalt?
Ved betaling med kort eller mobil får du den få sekunder efter betaling. Ved bankoverførsel får du den 1-2 hverdage efter overførsel når vi har modtaget og registreret din betaling.


Mobil

Jeg får at vide at mit mobilnummer er spærret?
Kontakt Kundeservice og oplys dit mobilnummer, så undersøger vi det nærmere.


Nyhedsbrev

Kan jeg afmelde nyhedsbrevet?
Ja, det kan du framelde i Indstillinger. Vi sender ca. 1 nyhedsbrev om måneden.


Beskeder

Kan jeg få en e-mail eller SMS, når jeg får post på HOT.dk?
Ja, når du er logget ind, i Indstillinger.
Kan jeg se om en besked er læst af modtageren?
Ja, i din Sendt-mappe er samtalens overskrift med fed skrift, indtil nyeste besked er læst af modtageren.
Kan jeg stoppe en besked jeg fortryder jeg har sendt?
Nej. Selvom du sletter den fra din Sendt-mappe er den stadig i modtagers Indbakke.
Jeg har fået besked om et ny besked, men der er ikke nogen besked?
Det kan ske hvis beskeden er sendt fra en profil der efterfølgenden er slettet. Ulæste afsendte beskeder slettes når en profil slettes. Dette sker for at undgå spam/reklame-beskeder. Log ud og ind igen, hvis tallet vedr. nye beskeder står forkert.


Falske profiler og chikane

Hvordan anmelder jeg fake-profiler og chikane?
Klik på "Anmeld profil"-linket i profilen for at anmelde en profil. Ved chikane i en besked klik på Anmeld-knappen ved beskeden, der bliver så sendt en kopi af samtalen/beskeden til Kundeservice.


Andet

Hvordan bliver jeg supporter?
Svar: Vi kontakter selv medlemmer, når der er brug for flere supportere.

HOT.dk anvender cookies til at optimere brugeroplevelsen, webstatistik og målretning af reklamer. Læs mere om vores brug af cookies i Brugerbetingelser. Fjern besked.